neljapäev, mai 01, 2008

Sünnipäeva mõttekäik

Tänast sünnipäeva olen tähistanud esialgu peamiselt romaani lugemisega. Järgmiseks on plaanis kõvasti süia. Blogi lugejale võib tunduda, et minu elu seisneb peamiselt kõvasti kirjutamises. Aga peale suhteliselt lühikese unenäo ja käesolevate lausete ma täna midagi kirjutanud ei olegi. Joonistanud olen küll. Lehe ühele küljele joonistasin keskele suure inimese nõrga joonega ja tema ümber väiksemaid inimesi ja muid kujusid tugevama joonega. Lehe teisest küljest võtab suurema osa enda alla üks kramplikke liigutusi tegev karvane inimene, paremas servas ulatub ülemisest servast alumiseni kahe õiega lill. Selle kinkisin endale sünnipäevaks. Et täna on puhkepäev, tundus mulle, nagu peaksin ma asparaagust kastma. Sain siiski aru, et kuigi on puhkepäev, ei ole pühapäev, nii et ma ei kastnud. Aga kuumade ilmadega võib kasta ka üle ühe korra nädalas. Tänaseks lubas ühe päeva ilmateade vihma, aga ühtegi vihmapiiska ma siiani näinud ei ole. Pilvi on taevas küll. Mõned sõitsid täna maale aiatöid tegema. Väljasõidu aeg oli varem kokku lepitud, aga autojuht magas sisse. Nädalavahetusel mängisin malet linna kaugemas servas, seetõttu sõitsin palju bussiga. Kodu lähedal oli varem ajaleheputka, kust sai bussipileteid osta. Nüüd on see putka likvideeritud. Ma ei tea, kust siin linnaosas nüüd pileteid saab. Võibolla postkontorist. Täna seoses riigipühaga posti ei tooda. Kuigi mul on sünnipäev, ei ole ma saanud ka ühtegi e-maili. Ise ühe olen saatnud. Mulle meeldib kirjutada. Kirjutamise tagajärjel võin vahel saada kergelt vihaseks, et kedagi kirjutatu ei huvita. Ise ma teiste blogisid ka väga palju ei loe. Mõnest blogist loen kõike, mida seal kirjutatakse, võõramaid iga päev palju ei külasta. Mõni päev olen siiski avanud üsna paljusid. See ei olegi tervet päeva ära söönud, sest sageli on sissekandes ainult paar lauset või ainult foto. Kui kirjutatud tekstil loen iga tähte, siis fotol ei pruugi iga detaili vaadata. Grupipildilt võin siiski inimesi ühekaupa vaadata. Kunstiajaloo loengutes näidati palju slaide. Ühel korral öeldi semestri algul, et nende tundmist eksamil kontrollitakse. Siis püüdsin slaidid konspekti ümber joonistada. Seda ei pea tegema täpselt, võib ka skeemina. Ühes kontrolltöös tuli joonistada tempel, siis joonistasin selle ülemisse serva kriipsujukusid. Ma olin suurest grupist ainuke, kes nii tegi. Õppejõud lubas minust eeskuju võtta. Tema pidi joonistama tahvlile.

0 vastukaja: