reede, november 21, 2008

Mängimata turniirid

Täna oli plaanis mängima minna, aga ei saanud, sest mind äratati tund aega kokkulepitust hiljem. Ise ma ei ärganud. Õigemini, nagu järgnevast unenäosissekandest näha, ärkamisi oli, aga ma ei vaadanud nende ajal kella. Hilinenud äratuse järel oleks vast teiseks vooruks kohale jõudnud ja mängida saanud, aga mul ei olnud tahtmist kiirustama hakata.

Eelmine nädal toimus mingi suurem turniir mitme mängija mälestuseks. Üks põhjusi, miks ma sinna ei läinud, oli suurendatud osavõtumaks. Varem on väiksed turniirid maksnud 10 ja suuremad 30 krooni, aga eelmiseks nädalaks paluti kaasa võtta juba 35. Mitte et mul seda raha poleks olnud, aga rahast kahju oli ikkagi. Pealegi oli turniir välja kuulutatud seenioride turniirina, mis tähendas, et arvatavasti poleks ma auhinda saanud ka kõrge koha saavutamise korral.

0 vastukaja: