reede, märts 13, 2009

Loodusseaduste muutmine

Näitasin, et maas vedelevad aluspüksid on mustad. Sellepeale keerati nad teist pidi. Vaatasin, et olin nad ise ära määrinud, sest mul oli käes šokolaad ja see sulas sõrmede peal. Poiss, kelle püksid need olid, hakkas mind käperdama. Röökisin, et ta ära lõpetaks. Ütlesin, et see oleks muidu pedofiilia, aga ma ei tea, kuidas siis nimetatakse, kui noorem vanemale teeb.

Toomas sisestas ühte teksti arvutisse ja tüdrukud sama teksti teise arvutisse. Kadri läks Tooma juurde ja hakkas talle dikteerima. Tekst oli saksa keeles. Kõik kohad, kus oli kirjutatud "meine", luges Kadri "seine". Piltidele oli joonistatud lapsi. Nad mängisid ringmängu. Enamus lapsi vaatas samasse punkti, aga mõned vastassuunas.

Lamasin hommikul voodis. Raadiost tulid uudised, et avastati, et ajamasina külge pommi panemisel saab muuta minevikusündmusi ja tuleviku omi. Lisaks saavat loodusseadusi muuta. Seega ajalugu alles algavat. Täna oli 1. september, toimus lõpuaktus ja Aaviksoo alustas teises voodis kõnet sõnadega: "Head alustajad!" Mina alustasin täpselt samade sõnadega. Ütlesin, et loodusseadusi ei saa muuta, sest muutjad ei tea, millised oleksid tagajärjed. Aaviksoo oli nõus. Eelmine kord olin rääkinud Tulvistega. Aaviksoo ja Tulviste olid mõlemad rektorid.

0 vastukaja: