teisipäev, märts 17, 2009

Neli hunti

Olime mäe all, ja mäe otsas oli neli hunti. Algul polnud nad ohtlikud, aga kui me neid vaatama hakkasime, muutusid nad kurjaks ja hakkasid mäest alla tulema. Põgenesime nende eest linnatänavatele, et seal viibida hundid kardavad. Aga nad tulid ikkagi järele. Igaüks meist hakkas tegelema erineva hundiga. Tundus, et Tõnu abiellub oma hundiga ja muutub õunapuuks. Aga Kadri ütles, et Tõnu ei saa puuks muutuda, sest tema perekonnanimi tähendab juba praegu tõlkes kirsipuud. Me ei teadnudki, et Kadriga abielludes oli Tõnu võtnud Kadri perekonnanime. Pille muutis oma hundi taimedeks. Ütlesin Pillele, et tundub, et talle meeldivad peened taimed. Pille vastas, et meeldivadki, näiteks hein. Tõnu läks välismaale, et osaleda spordivõistlustel. Uuesti nägime teda alles mitu aastat hiljem. Ta oli välismaale elama jäänud, pöördunud seal islami usku, abiellunud uue naisega ja neil oli mitu last. Aga Tartut meenutas Tõnu endiselt hea sõnaga.

Kuulasin köögis makiga linte. Käisin iga nädal malet mängimas ja märkisin mängutulemused ruudulisse vihikusse üles. Iga mängija jaoks oli eraldi rida, kuhu ma tegin iga mängu järel plussi, miinuse või võrdusmärgi. Vaatasin, et viimane mäng Jani emaga on vist valesti märgitud, sest praegu oli mängude arv paaritu. Aga siis mõtlesin, et sel juhul, kui ongi parajasti mängitud paaritu arv partiisid, võib nende arv ka vihikus paaritu olla. Mis ikkagi ei tähendanud veel, et viga sees ei oleks. Mängijad turniiridel vahetusid, nii oli vastaseid küll palju, aga vastase kohta tulevate partiide arv oli siiski väike. Mind hakkas huvitama, kellega ma olen mänginud kõige rohkem partiisid. Tuli välja, et kõige rohkem märke oli real "Oudekki ja lesk", kus neid ei olnudki vähe. Aga ma ei mäletanud, et ma oleksin Oudekkit turniiridel ainsatki korda näinud. Seega olin ilmselt vihikusse märkinud ka mõttes mängitud partiid. Rei ütles, et minusugusele mängijale tuleb järeleandmisi teha. Ta pidas silmas, et siis hakkan ma tugevamalt mängima. Vastasin, et kui mõnda väga tugevat vastast võita, siis selle tagajärjel kas võidab ka järgmised mängud või mängib järgmises partiis nagu täielik algaja. Rei astus sahvrisse ja ütles: "Ahsoo." Vaatasin, et praegu ei ole sobiv aeg teda rohkem tülitada ja panin ukse vahelt kinni.

0 vastukaja: