reede, märts 20, 2020

Ekskursioon Riiga

1. Olen käinud Riias kaks korda, siin kirjutan kahepäevasest kooliekskursioonist.
2. Õpetajatest oli kaasas minu keskkooliklassi klassijuhataja, aga õpilastest peale tolle hetke klassikaaslaste ka paralleelklasside õpilasi ja vähemalt üks vanema klassi oma, võibolla ka rohkem.
3. Sõitsime Lätti bussiga, kaasas oli giid.
4. Suurem osa ajast viibisime Riias ühe maja ruumides ja lätlaste ega venelastega ei kohtunud.
5. Käisin ka ühe klassivennaga tänaval jalutamas, minu mõte oli teha ring ümber ühe kvartali, et mitte ära eksida.
6. Panime tähele, et see kvartal pole ruudu kujuline nagu New Yorgis.
7. Majas viibimise ajal mängisin ühe klassivennaga pimemalet, panin talle kiiresti mati, mille peale ta ütles, et ta arvas, et malelaual on samasugused tähed nagu klaveril.
8. Mõned õpilased tegid lolluse testi, millist olin vist juba varem spordilaagris näinud.
9. Kaasas oli ka üks õpetaja praktikant, kes tegi lünketteütlust, kus lüngad tuli täita erinevate klassikaaslaste nimedega, aga kirjutasin iga kord ühe ja sama nime.
10. Mul oli kaasas Hesse "Klaaspärlimäng", aga laenasin selle lugemiseks teisele inimesele ja kolmandalt laenasin Riias lugemiseks hoopis Hemingway raamatu.

0 vastukaja: