esmaspäev, märts 30, 2020

"Kevade" tegelased

Kui koolis tehti "Kevade" näidendit, siis mulle tuli üllatusena, et keegi arvas, et mina sobiksin Kiirt mängima. Sellest ma keeldusin, mina olin ennast "Kevadet" lugedes samastanud Arnoga. Kiir raamatus nuttis, aga mina naersin palju. Praegu naeran vähem. Väiksena naersin rahva hulgas, praegu üksi olles ja sosinal. Üheksanda klassi lõpus hakkas mul tervis halvemaks minema, näidendi tegemise ajal oli veel korras. "Kevade" näidendit tehti seitsmendas klassis, selleks ajaks oli mul raamat ammu läbi. Arnoga samastasid ennast võibolla paljud, kui ta oli peategelane. Mõned erinevast soost inimesed on ennast samastanud ka Teelega. Minu vanaema ütles, et köster õpetas paremini kui kooliõpetaja, kooliõpetaja oli vanaema hinnangul eluvõõras. Mina lugedes nii ei mõelnud.

0 vastukaja: