teisipäev, märts 17, 2020

Praegused ohud

Koroonaviiruse võivat arsti sõnul saada ka postkastist võetud ajalehte lugedes. Ajalehte võivat küll lugeda, aga pärast seda tulevat käsi pesta. Enne käte pesemist ei tohi sõrmi suhu ega silma panna. Vanadel ajalehtedel koroonaviirus hävib.

Kutsutakse üles inimkontakte vähendama. Vend rääkis, et koroonaviirusesse võib nakatada peale haiguse põdeja ka viirusekandja.

Ma kardan aga, et inimkontaktide kadumine tekitab osadel inimestel depressiooni. Minu jaoks see oht nii suur ei ole, sest mulle meeldibki kodus töötada ja mitte külalisi kutsuda. Samas on mul elus üks depressioon olnud.

Eriolukorra väljakuulutamine tekitas mul unehäireid, aga psühhiaatria raamatu järgi lähevad šokid üle ja kaks viimast ööd olen jälle unerohuta maganud. Unehäired võivad tagasi tulla, kui keegi pereliikmetest peaks haigestuma.

Mulle teeb muret üleskutse lüliteid pesta. Mul ei ole hirm ainult viiruse, vaid ka elektri ees.

Nõus olen soovitusega mitte päev läbi koroonauudiseid lugeda. Osa blogisissekandeid loodan ka edaspidi muudel teemadel kirjutada.

0 vastukaja: