esmaspäev, märts 09, 2020

Maleprogrammid

Vanasti mängisin malet programmiga Chessmaster, versioon oli vist 2000. Võrdsetel tingimustel oli see minust tugevam, aga kui võtsin käike tagasi, õnnestus mul ühe tasemega kõik mängud võita. Programmi kõige nõrgem koht oli, et ta ei arvestanud lõppmängus ette, et ma saan lippu minna. Vend tõmbas mulle ka kaks flopikettatäit muid tasuta maleprogramme, mida ma eriti proovida ei jõudnud. Arvutiga male mängimine lõppes sellega, et uuematel arvutitel ei olnud flopiketta seadet, aga mul olid programmid ketastel.

Eelmine nädal mängisin keskkonnas vint.ee kahel õhtul inimestega, aga ei õnnestunud mängida muud kui välku. Mõtlesin, et pooldan pikemaid ajakontrolle, proovin hankida võrgust tasuta uusi programme. Ühe programmiga hakkasin mängima, aga siis see hakkas käituma nagu viirus. Kui ma seisust õigesti aru sain, siis kaotasin kvaliteedi, aga pärast seda ei lasknud programm mul enam käiku sooritada ega ka midagi muud teha, vaid hakkas iga liigutuse peale varese häält tegema. Kustutasin selle arvutist ära. Tõmbasin endale teise programmi Chess 2020, mille kolm esimest taset olid tasuta, aga need olid kõik liiga nõrgad. Tugevamate tasemete saamiseks peaks raha maksma, aga enne ostmist ei tea, kui tugevad need on. Ma olen kuulnud, et tänapäeval hinnatakse programmi Fritz, mida vist tasuta ei saa.

0 vastukaja: