kolmapäev, märts 04, 2020

Hea klubis istuda

Kõndisin mööda maanteed ja jäin ühe kiriku ukse kõrvale seisma, vaadates teele. Selgus, et kirikud ei ole enam nii sageli avatud kui varem. Üks kirik oli sagedamini kui teine.

*
Olin teel malemängukohta. Raatuse tänava kooli juures jäin seisma, sest ei mäletanud, mis teed edasi tuleb minna. Olin seda teed korduvalt käinud, aga enam ei mäletanud. Varem olin vist läinud koolimaja taha ja jõudnud sealt Roosi tänavale. Aga täna keerasin Jaama tänavale, kuigi see ei olnud nii vaikne kui Roosi tänav. Edasi kõndides mõtlesin siiski, et autorohkemal tänaval ongi parem kõndida, sest siis ei kosta välja, et mul pole sammud osavad. Jõudsin klubisse kohale. Seal juba mängiti. Naised mängisid tavaliselt tagumistel laudadel, aga üks mees ütles, et kõik naised on tugevad. Ma täna turniiril ei osalenud, sest olin unine. Istusin niisama tugitoolis ja kuulasin klubihääli. Täna oleks muidu võinud osaleda, sest Anto oli kohal just täna, tavaliselt teda ei olnud. Aga mõtlesin, et maleklubis on niisama ka hea istuda. Võiksingi siin käia ka nendel kordadel, kui ei mängi. Mõtlesin, et teeme mittemängijatega koosoleku, kus arutame, kuidas poodi asutada. Leidsin, et poes võiks müia häid asju - hapukoort, õunapüreed, banaani ja magusat šokolaadi. Teel kodu poole mõtlesin, et võiks olla ka kantrimuusikat. Aga mõtlesin, et ma kuulan liiga palju kantrit, sest ma teiste mulle meeldivate stiilide nimesid ei tea, neid on rohkem. Mõtlesin, et teel klubisse võisin vaadata, kuhu ma välja jõuan, aga koju minnes pean minema õiget teed, sest kodusid on ainult üks. Tahtsin keerata diagonaalsele teele, aga nägin seal koera, seetõttu ütlesin, et seda teed ma ei lähe. Siis nägin, et koer on ketis, mistõttu siiski läksin. Vana naine jalutas keti otsas kahte koera. Koertest möödudes läksin kaugemasse tee äärde, et nendega mitte kokku puutuda. See tegi naisele nalja. Koerte kett oli siiski nii pikk, et neid maad mööda kõndides ei olnud võimalik vältida, seetõttu tõusin möödumishetkeks lendu.

0 vastukaja: