teisipäev, märts 10, 2020

Reostav vabrik

Teatati, et üks inimene laseb naaberhoovil ühes punktis mürgist ainet lendu. Hakati põgenema. Mina põgenesin roomates. Kui ma tegin seda nii aeglaselt, võidi mulle just kallale tulla. Üks tüdruk ütles, et linnas on ikkagi ohutum elada kui maal. EKRE oli teatanud valitsuskoalitsioonist lahkumisest ja samal ajal kritiseerinud ühte oma liiget, mistõttu saadi aru, et ta partei lahkub valitsusest vastuseisu tõttu sellele oma liikmele. Aga nüüd üks EKRE liige andis uue intervjuu, et selle liikme pahateod on tühiasi, peapõhjus lahkumiseks on, et üks teine valitsuskoalitsiooni partei pooldab vabriku ehitamist, mille reostus oleks üle 100 protsendi. EKRE-lane ütles, et selline asi pole kooskõlas eesti rahva tahtega. Mõtlesin, et võidakse öelda, et kui seda vabrikut ei tehta Eestisse, peab sama asja lihtsalt kuskil mujal tootma. Vana Helme ütles oma poja kohta, et poeg on targem kui isa. Hoidsin silmi kinni ja pead laua peal. Üks vaimulik laulis laulu, kus korrutati sõna halleluuja. Ta tuli minu laua juurde, et mind lauluga äratada. Kritiseeriti vanausulisi, et need olid ühes tekstis toonud ajalooliselt esimese juhtumina, kui ühte asja oli teinud esimene vanausuline, mitte selle, kui seda tegi veel varem esimene eestlane.

*
Räägiti, et ühes telesaate ajal on wc-st palju inimesi läbi käinud. Ma ei saanud aru, kas seda oli ka näidatud, kuidas nad wc-s käisid. Öeldi, et saatejuht käib iga saate lõpu poole enne basseinist kõrgemale korrusele minemist wc-s.

0 vastukaja: