pühapäev, märts 01, 2020

Õpetaja tuli

Seisime koolimaja koridoris ja ootasime õpetaja tulekut. Tajusin kahe tüdruku kohalolekut paremini kui teiste ootajate. Üks tüdruk palus, et ma läheks esimesele korrusele ja laseks kella tundi, sest korrapidaja ei olnud seda ettenähtud kellaajal teinud. Hakkasingi trepist alla minema. Trepil tuli mulle vastu õpetaja, mistõttu pöörasin ringi ja kella laskma ei läinud. Läksime klassiruumi sisse. Mina sisenesin viimasena. Valisin, kella kõrvale ja millisele toolile istuda. Valisin ühe tooli välja. Mõtlesin, et sisenen klassiruumi viisakuse pärast viimasena, aga vastutasuks on see, et mulle jäetakse kõige halvem tool. See tool oli liiga väike. Siis vaatasin, et ma pole ainus, kellel selline tool on, mulle nähtavasti alguses see ainult tundub halb tool. Õpetaja rääkis ja kirjutasin tema juttu üles. Mul olid kõik vihikud täissaamise piiril, seetõttu kirjutasin erinevad lõigud erinevatesse vihikutesse, kust veel ruumi leidsin. Kirjutasin peenikese käekirjaga, et rohkem mahuks. Mõtlesin, et unenägudes olen arvanud, et vihikuid tuleb kodust juurde tuua, aga tegelikult saab neid tuua ka kooli lähedalt poest.

0 vastukaja: