pühapäev, märts 22, 2020

Rohud ja nakatamine

Tegin arvutis lahti ravimimüügi kasti. Selgus, et seda kasti ei saa enam sulgeda. Pidin edaspidi ka muid võrgulehekülgi vaatama nii, et see kast katab osa ekraanist. Mul oli viimasel ajal riiuliservale kogunenud palju erinevaid ravimipakke, mida olin kõiki tarvitama hakkama pidanud. Panin mõned pakid klaveri peale. Siis mõtlesin, et sealt võivad lapsed need kätte saada. Juttu tuli lastega rääkimisest. Ema ütles, et mina lobisen tüdrukutega. Mõtlesin, et see ei sõltu vast lapse soost, vaid sellest, mis vanuses ma milliste lastega kohtun. Vanemaks saades olen rohkem rääkima hakanud.

*
Olime ühes majas, kus toimus õppetöö. Uksepiidad olid koroonaga koos ja üks õpilane soovitas teisel just laubaga uksepiita puudutada. See puudutaski ja seejärel naeris. Nad kavatsesid soovituse ka kolmandale õpilasele edasi anda. Oli karta, et see hakkab uksepiita lausa lakkuma. Asja tegi halvemaks veel see, et pärast seda oleksin mina pidanud tunnis tema kõrval istuma. Olin kodus. Tuli jutuks, et üks mees tahab oma lapsed koroonasse nakatada, sest arvab, et siis hakatakse raha jagama. Tal oli olnud plaanis meile külla tulla, aga nüüd teatas, et loobub plaanist. Panin esiku ukse kinni ja rääkisin sosinal, sest kartsin, et ta võib ikkagi olla välisukse taga.

0 vastukaja: