reede, märts 20, 2020

Hinded luuletustele

Koostasin uut luulekogu. Mul oli käsikirja väljatrükk olemas ja tegin iga luuletuse juurde plussi või miinuse, sõltuvalt sellest, kas luuletus tundus hea või mitte. Miinuseid saanud luuletused kavatsesin trükki andmata jätta. Mul oli olemas ka teise luulekogu käsikiri. Kahes käsikirjas oli kattuvaid luuletusi. Aga mõtlesin, et teen teisele käsikirjale sama moodi plusse ja miinuseid, esimest käsikirja samal ajal vaatamata. Pärast võrdlen, kas mõni luuletus sai kaks plussi.

*
Läksin kooli. Jõudsin sinna liiga hilja, seetõttu ma esimesse tundi ei läinud. Esimeseks tunniks oli keemia ja sinna poole pealt minnes oleksin direktorilt hilinemise eest pahandada saanud. Kui oleks küsitud, miks ma esimesest tunnist puudusin, oleksin öelnud, et ei taha tundi poole pealt minna. Laotasin hulga oma asju aknalaual laiali ja hakkasin nendega tegelema. Teised tulid tunnist ja ütlesid, et esimene tund ei olnud keemia. Vastasin, et seda tundi, mis tegelikult oli, ei ole mulle tunniplaani märgitud ja seetõttu ma selle aine tundides ei käi. Kui mulle tekkis tunniplaani viga, ei pea ma selle aine tundides käima hakkama, sest ühest ainest on õigus loobuda. Tuli esimest tundi andnud meesõpetaja, kes ei olnud direktor. Ta ütles mulle midagi. Vastasin, et ma ei kuule. Mänguasjad olid laiali ja hakkasin neid kokku korjama. Algul viskasin klotse kasti nii nagu juhtus, siis mõtlesin, et kõigi ära mahtumiseks tuleb need panna üksteise peale lapiti.

0 vastukaja: