esmaspäev, märts 16, 2020

Õhtusöök

Istusime söögilauas. Sõin ära ühe portsu toitu, aga vahepeal oli valminud ka teist toitu, mistõttu tõstsin endale ainsa sööjana ka teise portsu. Viilutasin sardelli ära, aga kohe sööma ei hakanud, vaid tahtsin teha vaheaja ning eemaldusin lauast. Ühed vene mehed alles alustasid söömist. Üks arvas, et minu taldrikus olev toit on kõigile võtmiseks ja tõstis endale sealt natuke sardelliviile. Vaatasin, et tal oli enne seda oma taldrikus terve sardell olemas. Ütlesin vene keeles enda taldriku kohta, et see on minu oma. Kõndisin tagumisse tuppa. Seal hakkasid vanaema ja Siiri magama minema. Olin kavatsenud kõndida läbi tagaukse esikusse, aga ukse ees vanaema pesi. Ütlesin, et lähen teiselt poolt. Läksin kööki. Seal pesi Siiri nõusid. Minu taldrikut enam laua peal ei olnud. Küsisin Siirilt, kas tema sõi selle tühjaks. Ta vastas, et ta ei teadnud, et ma seda tarvitan.

0 vastukaja: