neljapäev, märts 05, 2020

Turniiriunenägu

Mängisin pikal maleturniiril. Vastane oli üks vana mees. Mul oli parem seis ja vastane lõpuks alistus. Ma polnud kindel, mis oleks mängu tulemus olnud siis, kui ta poleks alistunud. Üks tüdruk rääkis mulle, kes on minu järgmise vooru vastane, mis avanguvarianti ta mängib ja miks see variant ei ole tegelikult hea. Tüdruk hakkas nutma, et ma ei kuula. Kui andsin mõista, et kuulan, siis rääkis ta ilma nutmata lõpuni. Järgmises voorus mängiti ühel laual nii, nagu tüdruk oli soovitanud, aga soovitus lükati ümber. Vaatasin pealt, kuidas üks mees ja naine mängisid. Naine mängis valgetega ja viis ühe nupu kaugele ette. Nii jäi tal seis arendamata ja nupp läks kaotsi. Lõpuks oli naine nuppudest lage. Ta kaotas ajaga. Teatati, et see vana mees, kellega ma enne olin mänginud ja kes oli pärast seda mängukohast lahkunud, on nüüd surnud.

0 vastukaja: