pühapäev, jaanuar 17, 2021

Jutt tsentrist

Artur rääkis malelaua tsentrist. Ütlesin, et kui tal selle kohta selline teooria on, siis ta võiks pikale turniirile ka tulla. Krister vastas, et pikkadel turniiridel ei ole mõtet, seal mängitakse edasi, kui tulemus on juba selgunud. Mina ütlesin, et saab kehtestada reegli, et konkreetsel turniiril võib kohtunik mängu katkestada, kui ühel poolel on selge ülekaal. Hakkasin kahtlema, kas sellist üldistest reeglitest erinevat erandit ikka tohib kehtestada. Kui kohtunikule anda selline õigus, siis ta võib katkestada enametturiga mängu, millest ta ainult arvab, et see on ühele poolele võidetud, tegelikult oleks tulemus viik.

*
Joosep istus minu laua taha. Mõtlesin, et kui Joosep mind esimest korda males võidab, siis ütlen, et õnnitlen võidu puhul, see oli esimene kord. Mõni mängija pärast esimest kaotust saaks veel võite, aga minust on varem pöördumatult tugevamaks mindud. Mõtlesin, et kui Joosep istub minu laua taga, kuhu ma siis istun. Aga toas oli kaks lauda, sain istuda teise laua taha. Joosep vaatas minu vana koolikaustikut. Ta ütles, et sellesse on ka joonistatud. Vastasin, et mõnda vihikusse ma olen lisanud joonistused tagantjärele, kui vihik on juba täis kirjutatud.

0 vastukaja: