esmaspäev, jaanuar 11, 2021

Raamatuasutus

Läksin ühe asutuse wc-sse. Üks poiss võrdles mind minu kahjuks Sveniga. Vastasin, et Sven on minust tugevam ainult spordis, male on ka spordiala. Kui olin ühte kabiini sisse läinud, hakkas keegi märatsema. Mõtlesin, et kui ma ust kinni hoian, siis võibolla ei saa ta mind kätte.

*
Olin ülikooli raamatukogu ees. Ütlesin, et varem oli siin kõnnitee teistsugune ja ei läinud diagonaalis. Isa küsis, millal. See oli olnud enne raamatukogu avamist. Tegin otsingu, aga sain ainult ühe vaste. Selle seletus oli, et praegu on raamatukogu kinni, pääseb ainult eesruumi pangaautomaadi juurde, seetõttu saab märksõnu otsida ainult eesruumi piirides. Varsti oli jälle terve maja avatud. Ütlesin, et minu meelest varem raamatukogu lõunavaheajaks kinni ei pandud. Olin raamatupoes. Müüjad tulid minu juurde ja ütlesid, et ma maha kukkunud hinnasildid üles tõstaksin. Vastasin, et võibolla ma riivasin neid. Panin need korda. Müüjad olid toonud mulle raha ja läksid kassasse ootama, et ma toodud rahaga riivatud raamatute eest maksaksin. Ma ei kavatsenud seda teha, sest ma ei tahtnud neid raamatuid osta. Mulle tundus nüüd, et võibolla ma siiski ei riivanud hinnasilte, vaid keegi oli need juba varem lohakalt pannud, mille tõttu need maha kukkusid.

0 vastukaja: