reede, jaanuar 22, 2021

Korduvad tunnistused

Sain kätte tunnistuse. Mul oli üks aine kaks. Seletasin klassijuhatajale, et ma ei käinud selle aine tundides, sest esimesel poolaastal ma üldse ei teadnud, et selline aine on. Selle aine õpetaja oli kirjutanud mulle iga puudutud tunni eest ühe. Klassijuhataja vastas, et kuna ma selle ära seletasin, parandab ta mul selle aine hinde viieks. Aga ta soovitas puudutud tunnid järele teha. Mõtlesin, et kaks korda lühema ajaga pean õppima kaks korda kiiremini. Ütlesin, et olen saanud kõigis klassides ühtesid ja samu hindeid - kehaline kasvatus kaks, võõrkeeled kolmed, reaalained neljad ja jutustavad ained viied.

*
Pidin apteeki minema. Mult küsiti, mis kell ma lähen. Vastasin, et varsti.

*
Kirjutasin Kristeri artiklile kommentaari. Olin kommenteerinud tema artikleid sageli. Võibolla kogunes neile lõpuks palju kommentaare, aga neid ma ei näinud, sest ise kommenteerisin varasel kellaajal esimesena ja pärast sinna tagasi ei läinud.

0 vastukaja: