laupäev, jaanuar 02, 2021

Teosed

Olime ühtedes ruumides. Tekkis küsimus, kuhu on kadunud üks varem seal olnud inimene. Leidsime ühe teise vana asja. Istusime söögilauda. Fischerile anti õigus leitud kalatükk ära süia. Ta lõi sellele kahvli sisse.

*
Olin raamatupoes. Küsisin, kus üks raamat asub. Küsiti vastu, kas ma mõtlen enda raamatut. Vastasin, et ei, enda raamatut ma ei osta. Mul oli enda viimast raamatut ainult kaks eksemplari ja seetõttu ei olnud ma seda kellelegi kinkinud.

*
Üks tüdruk istus minu kõrvale ja hakkas kaustikust ette lugema enda kirjutatud juttu. Ta oli kirjutanud, et kui üks inimene mõtleb teise peale, siis need kaks inimest on omavahel seotud, ükskõik, kas teine esimese peale ka mõtleb või mitte.

*
Olime ehitanud ühe maja. Igaühel olid olnud oma eelistused, mida seina laduda, seetõttu oli sein tulnud ebakorrapärane. Üks palk kukkus seinast teiste vahelt välja. Katuselt kukkus üks väike ese minu jalgade ette. Ma polnud selle peale tulnud, et alati peab üles vaatama.

0 vastukaja: