teisipäev, jaanuar 05, 2021

Nuppude arv

Otsisin kapist Klausi sõrme jaoks rohtu. Tahtsin minna vannituppa, aga Klaus läks enne, siis läksime korraga. Seni olin alati vannitoa ukse riivi pannud, aga täna ei pannud. Vaatasin, et mul on endal sõrme sees nael. Tõmbasin selle välja. Rääkisin, et tõmbasin sõrme seest naela välja. Ema vastas, et see on ainus asi, mida ei tohi tõmmata, muidu läheb sõrm puruks. Ütlesin, et aga mul ei läinud. Küsisin, et kui seinanael läheb sõrme sisse, kas siis peab seina kaasa võtma.

*
Helina käis Tartus, aga mulle külla ei tulnud. Ta võis saata pärast kirja, et ta teadis, et ta ei taha sellele tänavale tulla, kus mina elan. Aga ta sai tänavat linnakaardi pealt ka vaadata. Mängisin kabet. Ühel poolel oli järel veel üks nupp, teisel poolel palju nuppe. Võis juhtuda, et ühe nupuga pool lööb kolm vastase nuppu samal käigul.

0 vastukaja: