laupäev, jaanuar 16, 2021

Vesi paberil

Oli matemaatikatund. Õpetaja lubas kedagi tahvli juurde kutsuda. Istusin esimeses pingis. Mõtlesin, et kui ma õpetajale otsa vaatan, siis ta kutsub tahvli juurde mind. Nii läkski. Ma ei osanud seda tüüpi ülesandeid lahendada ei vihikus ega tahvlil. Aga mõtlesin, et ma olen nii andekas, et võibolla mõtlen koha peal välja, kuidas see käib. Otsisin kotist õiget asja. Mul oli palju üleliigseid asju kaasas.

*
Hakkasin maalimisplokki uut pilti maalima. Vaatasin, et eelmise lehekülje peal on vesi. Kallasin selle põrandale. Tundus, et vesi on kõiki vanemaid pilte kahjustanud. Mõtlesin, et pilte tuleks hoida sellises kohas, kus vesi neile juurde ei pääse. Mõtlesin, et kuidas sinna üldse vesi pääses, kui ma polnud täna varem maalinud. Küsisin Toomalt, kas ta on täna maalinud. Ta ei vastanud. Kui küsimust kordasin, siis ta vastas, et ei mäleta.

*
Olin saatnud Kaplinskile kirjaga küsimuse, kas ma võin temaga ühesugust varjunime kasutada. Ma ei saanud kirjale vastust. Siis jäi üle kasutada perekonnanime. Aga mul kattus ka see Kaplinski omaga. Saatsin talle uue kirja, et kas ma sellist perekonnanime võin kasutada. Nüüd sain kirjale vastuse, et võin küll.

0 vastukaja: