laupäev, jaanuar 24, 2009

Likvideerija

Koostasin artiklikogu, kuhu panin ajaloo ja kunstiajaloo alaseid artikleid. Esialgu olid ajalugu ja kunstiajalugu segamini, aga ma mõtlesin, et võiks koondada kogu kunstiajaloo eraldi tsüklisse. Näitasin minuga samas ruumis viibijale, et poliitik, kellest meil oli varem juttu olnud, on kirjutanud ka maleajakirjas. Ma olin sellest maleajakirjast ühte partiid paljundanud. Vist avangu pärast. Paljundus oli mitmeid lehekülgi pikk ja mul olid lehed sassi läinud. Võibolla ajasin praegu.

Vaatasime suures toas televiisorit. Sealt läksin oma tuppa. Ema juhtis tähelepanu, et Hennul ei kasva vuntsikarvad mitte ainult nina all, vaid ka mujal, näiteks sõrmedel. Ema ütles, et sellised valged vuntsid on tavaliselt rohelistel poliitikutel, eriti ühel neist. Selle poliitiku kohta öeldi, et ta on agent, kelle ülesanne on organisatsioonide likvideerimine. Viimati oli ta asunud likvideerima rohelist erakonda. Mulle tuli meelde, et varem on ta likvideerinud Ida-Saksamaad ja kommunistlikku parteid. Klaus ütles, et see poliitik on ilmselt kraaditaotleja.

0 vastukaja: