reede, jaanuar 16, 2009

Mind nimetati seaks

Olime sõitnud kolmeks päevaks Tallinnasse saate võtetele. Tartusse tagasi jõudes mõtlesin teatada Helinale, et käisin Tallinnas, aga temaga kokku ei saanud. Isa ütles, et seekord ei tahtnud ta saatejuhiks vaimuhaiget. Mina vastasin, et vaimuhaiged teevad paremaid saateid, sest on elus rohkem näinud. Ma polnud kogu ära oldud aja sees internetti vaadanud. Nüüd vaatasin. Mulle oli tulnud ainult kaks uut elektronkirja. Selja taga küsiti, mis Kassist on saanud, teda pole enam näha olnud. Ütlesin, et mulle on Kassi kohta kiri. Siis sain aru, et ma eksin - mind nimetati kirjas küll seaks, aga siga pole kass.

Vahepeal oli olnud selline periood, kus ma väga hoolega õppisin. Nüüd olid need aastad läbi. Olin ajaloo kontrolltöö ühe osa eest saanud koguni kolme. Mõtlesin, et kuna käin keskkoolis teist korda, siis teen teoks selle, mida olen unes mõelnud, et lõpueksamitele ei lähegi. Siis hakkas mulle tunduma, et see, et meie klass teist korda keskkoolis käib, on ainult minu haige ettekujutus, sest ruumijaotusplaanis on meie klassi kirjas ainult ühekordselt, aga pealetulev aastakäik peaks seda klassinumbrit dubleerima.

0 vastukaja: