reede, jaanuar 30, 2009

Odakahing

Tänasel kiirmaleturniiril oli 16 osavõtjat ja 7 vooru. Esimeseks tuli Raidväli 6 punktiga, teine oli 5,5 punktiga Ivainen ja kolmas sama punktide arvuga Harujõe. Järgmine turniir oli esialgu planeeritud pühapäevaks kutsehariduskeskusesse, aga see lükati edasi.

Mina tänasele päevale vormi ajastada ei proovinud ja tulemus oli selle asjaoluga kooskõlas, kuigi ma proovisin ettevalmistuse puudumist intensiivse mõtlemisega kompenseerida. Sain 2,5 punkti. Esimeses voorus kaotasin Puisile, teises Viikmaale, kolmandas Kääbile, neljandas võitsin Marjakut, viiendas Põvvatit, kuuendas kaotasin Metsojale, seitsmendas viigistasin Padrikuga. Neist, keda ma ei võitnud, oli mul materjali rohkem Viikmaa, Metsoja ja Padriku vastu. Viikmaal oli tegelikult aktiivsem seis, Padriku vastu sattusin vahepeal kaotusseisu. Põvvati vastu oli mul küll ettur rohkem, aga võitsin ainult ajaga. Puisi vastu kahisin oda, mul olid valged:

1. e4 c6 2. d4 d5 3. ed cd 4. Od3 Rc6 5. c3 Rf6 6. Of4 e6 7. Rf3 Od6 8. Od6 Ld6 9. 0-0 0-0 10. Rbd2 Od7 11. Ve1 b5 12. Re5 Re8 13. Oh7+ Kh7 14. Lh5+ Kg8 15. Ve3 f6 Nüüd ma käisin 16. Vh3 ja kaotasin, aga proovida oleks võinud veel Rg6.

0 vastukaja: