pühapäev, august 24, 2008

Kui tähtsad on olümpiamängud?

Ühel päeval kirjutasin, et hakkasin olümpiamänge hilinemisega võrgu-uudistest jälgima. Seejärel kirjutasin, et nägin televiisorist eestlase autasustamist. Hiljem nägin juba ka kaadreid otseülekandest. Kui viimati malet mängimas käisin, oli mänguruumi pandud mängima televiisor, kus näidati olümpiat - seal nägingi. Mina eriti tegelikult ei vaadanud, aga mõni vaatas rohkem. Ühe vooru algul istusin maha, aga vastane ei tulnud. Neil turniiridel ei ole seda kommet, et panna vastase puudumisel tema kell käima. Läksin hoopis vastast laua juurde kutsuma. Ta ei tulnud ka kutsumise peale. Lõpuks tuli siiski kohale ja küsis ühte roppu sõna kasutades, et kas ma arvan, et malemäng on tähtsam kui olümpiamängud. Vastasin, et minu meelest küll. Tema ütles, et ta jätaks enne male mängimata kui olümpiamängud vaatamata. See oli veidi kummaline, sest males on ta minust tugevam. Aga mina olen males tugevam kui muudel spordialadel. Ja maletki on kõrvalt vaadata vähem huvitav kui ise mängida. Siiski ma ei ütleks, et male on kõigest tähtsam. Mina olen mõnel korral mängima minemata jätnud, et hommikul oleks rahulikum unenägusid üles kirjutada. Lugemisele kulutan suurema osa vabast ajast kui malele. Aga olümpiauudiste lugemise tuju on juba üsna üle läinud.

0 vastukaja: