esmaspäev, august 25, 2008

Teised üliõpilased sosistasid omavahel

Kõndisin koos Piretiga Kaunase puiesteel. Seejärel olin kesklinnas. Klaus oli vanasti minu kamba eeskujul oma kamba asutanud. Ka selle kamba tegevus võttis eeskuju minu kamba tegevusest. Ta jätkas seda tegevust siiamaani. Nüüd oli Klausil tekkinud ettekujutus, et hoopis minu kamp jäljendab tema kampa. Tegelikult võtsin mina eeskuju Pillest.

Lähenes minu magistritöö lõppvariandi esitamine. Praegu olin inglise keele tunnis. Inglise keele õpetaja oli parandanud minu magistritöö mustandi ingliskeelses tekstis vigu. Nüüd ta dikteeris vigadeparandust. Ma ei pööranud sellele maksimaalset tähelepanu, sest hiljem pidi keeletoimetaja nagunii veel kogu minu töö läbi vaatama. Osa parandusi kirjutasin üles, teisi ei jõudnud. Vaatasin pinginaaber Sandri vihikusse, et sisse jäänud lünki täita. Õpetaja ei lubanud mul Sandri vihikusse vaadata, vaid käskis kirjutada kuulmise järgi. Teised üliõpilased sosistasid omavahel, et mis magister ma olen, kui mul nii halb inglise keel on.

0 vastukaja: