esmaspäev, august 22, 2011

Probleeme on halbu ja häid

Täna oli ainult üks kehv unenägu. Unes nägin röövleid ja raha. Raha pidi olema 500-kroonistes, millest 1000 krooni andsin röövlile. Aga kui alles jäänud raha üle lugema hakkasin, siis oli keegi 500-kroonised väiksemate vastu vahetanud. Ma märkasin alles pärast rahareformi, et pääsuke on 500, mitte 100-kroonise peal. Ühel päeval mõtlesin, et kui Koidula raamatu pealkiri oli "Emajõe Ööbik", siis võiks tema rahatähel ka olla ööbik, mitte pääsuke. Aga kontrollides selgus, et nii see oligi. Varem oli mind eksitanud võibolla isa luulerida, kus oli kirjas Koidulad sinitiibsed. Ööbikul on ka tiivad, aga pääsukese tiivad on laiali ja seega rohkem tiivad. Seda vist siiski ei juhtunud, et raha halvasti tundmise tõttu oleksin maksnud 100-kroonise asemel 500-kroonisega. Kui ma viimati kaubamajas raha maksin, pidi müüja mulle 3 eurot tagasi andma. Aga kui ma talle raha andsin, ei hakkanud ta seda kolme eurot otsima, vaid tegi muid asju. Kui ma ära ei läinud, siis ta lõpuks ikkagi andis raha, öeldes: "Ma praegu jäin mõtlema." Kui ma klassikokkutulekult koju sõitsin, jäi autojuht rohelise foori taga seisma ja ütles, et jäi mõtlema. Aga mina olin teda juba eelmisel õhtul hoiatanud, et autojuht peab korralikult magama. Ise magasin ma seal veel vähem, sest mul lihtsalt võõras kohas eriti und ei olnud. Mulle öeldi, et kui ma harjun reisima, siis hakkan võõrastes kohtades ka hästi magama. Mina kahtlesin, et võibolla saab hoopis psühhotrauma. Selle peale öeldi, et olgu see mu kõige suurem probleem. Ühe malekohtuniku tegevuse kohta ütles teine maletaja, et ta on matemaatik, tema tekitab probleeme, et neid lahendada. See olevat sama moodi nagu ristsõnahaigetega. Kui ma laupäeva õhtul ajalehti lugema hakkasin, ütles ema, et ta tahtis enne magamaminekut ristsõna lahendada. Kui sain "Postimehe" loetud, viisin selle talle, aga seda ta ei tahtnud, sest seal ristsõna ei olnud. Kui sain "Eesti Päevalehe" loetud, ta juba magas. Tegelikult ei olnud "Eesti Päevalehes" ka ristsõna. Ühes lisalehes vist oli, aga seda ma polnudki oma kätte võtnud. Asutus on ettevõte ja üritus kättevõte. Viimasel ajal mul on jalad soki randi koha pealt valusad. Kui olen suurem jagu päevast ilma sokkideta, ei tee see jalgu terveks. Inimene võib olla terve elu haige.

0 vastukaja: