laupäev, märts 08, 2008

Raudrist, Vabadussammas, virisemine

Meil räägivad mõned, justkui oleks Vabadusrist midagi väga halba. Ühel päeval lugesin võrgust Saksa ajalehest, et Saksamaal tahetakse taastada autasuna Raudristi. See kohtab samuti vastuseisu, kuna Raudrist oli kasutusel ka Hitleri ajal. Aga oli juba varemgi.

Üks mees rääkis, et mida rohkem Vabadussamba kavandi üle on virisetud, seda rohkem talle on see meeldima hakanud. Mulle on ka kavand hakanud meeldima rohkem kui esimesel vaatamisel. Aga minu puhul on tavaline, et kui ma mingi asjaga harjun, siis see hakkab rohkem meeldima.

Virisemisest rääkis ka üks teine mees. Et ta oli kellelegi öelnud, et kui see ei ole nõus kolima kolmetoalisest korterist ühetoalisse, miks ta siis viriseb, et raha vähe on. Mina mõtlen, et kui meil tuleks kuuetoaline korter maha jätta, väiksemasse kolida ja seoses sellega raamatud minema visata, siis ma võiks elu lõpuni ennast halvasti tunda, et midagi on kaotsi läinud.

0 vastukaja: